Søg efter artikel eller underside...

Tryk på enter for at søge

Elektronik

4 tips der betyder, at dine kunder føler sig sikre på din hjemmeside

22. januar 2020

I skal selvfølgelig have en god sikkerhed på jeres hjemmeside. Ikke bare for jeres kunders skyld, men også for jeres egen. Men husk at det også er godt for jeres troværdighed, hvis jeres kunder kan se, at jeres hjemmeside er sikker at navigere rundt på.

Præsenter jeres virksomhed med et logo

Alle professionelle firma har et logo. Tænk bare over det: Har du nogensinde oplevet et stort firma, der ikke har et logo? Nej vel?  

Logoer er hensigtsmæssige, fordi de udviser professionalisme over for potentielle kunder. Man er mere tilbøjelig til at stole på et firma, der har et logo. Logoet skal helst afspejle noget, der kendetegner jeres firma. Og vi behøves vel ikke at sige, at I selv skal designe logoet fra bunden af? 

Bevis jeres kompetencer gennem certifikater

Hvis I har erhvervet jer nogle certifikater, skal I endelig fremvise dem på jeres hjemmeside! Et certifikat beviser jeres kompetencer bedre end jeres egne ord gør – selvom I selvfølgelig også skal skrive en tekst, der overbeviser jeres kunder om at vælge jeres firma

Udsend sikkerhedssignaler, der gør kunden tryg

Der er forskellige sikkerhedssignaler, man kan sørge for at have på sin hjemmeside, for at kunden føler sig tilstrækkelig sikker til at handle på ens hjemmeside. Dette er fx sikkerhedssignaler som “verified by VISA” eller E-mærket.

Kontrol af brugerens content

Det er altid rart for kunden at kunne efterlade en kommentar på jeres side. Det kan også være noget, potentielle kunder vurderer ud fra, når de skal vurdere, om de kan stole på virksomheden.  

Det er dog uheldigt, hvis der er nogen, der efterlader spam eller skriver noget uheldigt om jeres virksomhed. I bør derfor meget nøje kontrollere brugerens content, så jeres navn holdes rent. 

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.